Apache + Post CGI se programma C

Manos Spanoudakis manosol at hol.gr
Thu Jun 8 09:33:51 EEST 2000

"Kekes Stamatis" <skekes at internet.gr> wrote in message
news:393E6A2D.2C229D91 at internet.gr...
Sto string pou "gyrizei" to CGI ola ayta ??
Ta exo kanei kai den mou doulepse oute ki emena. Kaneis allos kamia idea ??
Vasilis Vasaitis wrote:
On Sun, Jun 04, 2000 at 04:25:32PM +0300, Billy wrote:
> Prospathw na kalesw ena Post CGI apo ena programma grammeno se C gia
> na parw to output. Mporw na syndethw me ton Apache kai tou stelnw ena
> string ths morfhs "POST /cgi-bin/test.cgi\nContent-length: 7\n\na=1&b=2",
> alla
> o Apache  mou vgazei lathos kai sto error log grafei ena minima peripou
san
> "premature end of header". Mhpws prepei na valw tipota epipleon sto
string?
> Me Get CGI den antimetvpizw provlhma.

Hello ,

mia pliris aitisi ston server prepei na einai tis morfis :

METHOD URL PROTOCOL VERSION

Ena paradeigma aitisis einai to parakatw. Bebaia mporeis aneta na
paraleiyeis tis grammes pou einai
simeiwmenes me * . Prepei oposdipote omws na yparxoun oi grammes me !! ,
Prose3e episis tin dipli allagi
grammis meta to telos tis aitisis

!! POST http://www.di.uoa.gr/~stud0795/validate.cgi HTTP/1.0
 * Referer: http://www.di.uoa.gr/~stud0816/a.html
 * Proxy-Connection: Keep-Alive
!!
  field1=v&field2=v
!!
--------------------------------------

Twra paromoia i apantisi, prepei na exei ti morfi

HTTP-VERSION STATUS-CODE REASON

BODY
p.x

HTTP/1.0 200 Document follows

<HTML>

Apo ola auta, an p.x to cgi einai programma C (giati sto PHP den xreiazetai
tipota), mporeis aplws na steileis to content-type kai
oposdipote tin keni grammis prin apo to body.

Elpizw na voi8isa  ...