Help. Graphics Card Problem

Theodore Lytras md02951 at cc.uoi.gr
Wed Jun 7 21:08:41 EEST 2000

Λοιπόν, εγώ έχω την ίδια κάρτα, αλλά με SuSE 6.3. Η
συγκεκριμένη κάρτα φαίνεται οτι υποστηρίζεται, όμως κάπως
προβληματικά. Σε εμένα το setup δεν αναγνώρισε σωστά τη
μνήμη, οπότε στο /etc/XF86Config πρόσθεσα τη γραμμή
	VideoRam    8192
στο Section "Device" της κάρτας. Βλέπω όμως οτι σε εσένα
έχει γίνει ήδη. Δεν νομίζω όμως οτι χρειάζονται οι γραμμές
Ramdac και Clockchip στο ίδιο section. Αν δεν κάνω λάθος οι
γραμμές αυτές μάλλον χρειάζονται για παλαιές κάρτες
γραφικών, και σε κάθε περίπτωση εμένα μου δουλεύει χωρίς
αυτές.
Από κει και πέρα, βλέπω έχεις δηλώσει
	Driver      "accel"
στο Section "Screen". Ο accelerated server της S3 που
χρησιμοποιείται, δεν δουλεύει για το μοντέλο Trio3D/2X.
Δουλεύει μόνο ο XF86_SVGA (που όπως έχει αναφερθεί σε
προηγούμενο μήνυμα, προσφέρει και αυτός επιτάχυνση). Εν
πάση περιπτώσει, άλλαξε την ανωτέρω γραμμή σε:
	Driver      "svga"
και θα σου δουλέψει. Τουλάχιστον δούλεψε σε εμένα. By the
way, δεν ξέρω αν ΘΕΣ να κρατήσεις τα τέσσερα
	Virtual 1024 768
που έχεις στα τέσσερα Subsection του Section "Screen". Με
αυτά θα σου βγάζει virtual οθόνη μεγαλύτερη από αυτή που
έχεις. Εγώ πάντως δεν τα έχω. Ακόμη αν θέλεις, στο Section
"Screen" μετά τη δήλωση Monitor μπορείς να βάλεις
DefaultColorDepth xx, όπου xx 8,16,24,32, ανάλογα πόσα bit
χρώμα θες να σου δείχνει by default.
Τέλος, αφού βγάλεις τα Ramdac και Clockchip και βάλεις
driver τον svga, βάλε και τα σωστά νούμερα HorizSync και
VertRefresh. Αυτά δεν πρέπει ποτέ να δηλώνονται ανακριβώς,
και σίγουρα δεν σου δημιούργησαν το πρόβλημα: στο
εγχειρίδιο του SuSE μου αναφέρει, οτι το μόνιτορ μπορεί και
να καεί άν βάλεις τυχόν μεγαλύτερα νούμερα από τα επιτρεπτά.
Α, και να μήν το ξεχάσω, γιατί το είχα πρόβλημα και εγώ,
και μου το λύσαν τα παιδιά στη λίστα: άν οι ρυθμίσεις αυτές
λειτουργήσουν, αλλά αντί για βελάκι το ποντίκι σου βγάζει
ένα μεγάλο άσπρο τετράγωνο, πρόσθεσε στο Section "Device"
τη γραμμή:
	Option "SWCursor"
και όλα θα είναι εντάξει. Any questions? Άντε, καλή
επιτυχία...

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)