Laptop kai Linux..... ?

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Wed Jun 7 14:37:06 EEST 2000

In article <20000607060115.64658.qmail at hotmail.com>,
	kontoudis at hotmail.com (Dimitris Kontoudis) writes:
> Kalhmera,
>
> tha hthela ta fwta sas sto ekshs: Thelw na sthsw
> se ena laptop (P-III Compaq) Linux mazi me ta Win98
> se dual boot katastash mesw lilo. To exei kanei
> kaneis allos auto to sthsimo (h' paromoio) ? Pisteuete
> oti einai to idio thema me ena standard desktop PC h'
> tha prepei na proseksw kati sygkekrimeno ?
>
> Kathe bohtheia euprosdekth.

Den 3erw gia to sygkekrimeno laptop,
pantws ola ta laptop einai koina PC apla se mikrotero mege9os (kai metikes
fores me periergo harware hxoy/modem/vga klp).

Alla gia ayto poy rwtas den prepei na exeis to paramikro problhma.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine