Boot Manager

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Wed Jun 7 14:11:02 EEST 2000

On Wed, 07 Jun 2000, you wrote:
> Kalimera se olous
> Den mporo na vro kati akrivos gia to pos tha egkatastiso ta windows mazi me
> to suse 6.3 se ena disko kai na exo kathe fora epilogi gia to pio systhma
> thelo na douleyo.
> An to exei kanei kai kapoios allos tha ithela ti simvouli tou.
> Koita3a ta howto alla den vrika kati pou na me voithai.
> Eimai kainourgios sto linux kai skopos mou einai na to valo spiti mazi me ta
> win 98 h 2000.
> Euxaristo

Ειναι πολυ ευκολο θα ελεγα...
Εχω την ιδια διανομη και το εχω κανει σε ενα φορητο και ενα desktop.
πρωτα θα πρεπει να κανεις ενα defragment στα windows σου και μετα να κανεις ενα
δευτερο partition στο σκληρο σου δισκο ωστε να εγκαταστησεις το linux. για το
partitioning υπαρχει ενα εργαλειο στο φακελο "dos utils" στο πρωτο cd της
διανομης. Ακολουθα το readme που εχει και θα καταφερεις να κανεις την δουλεια
σου σιγουρα. Σε περιπτωση που μετα το defragment θα υπαρχουν πληροφοριες ακομα
στο τελος του σκληρου σου θα σε προιδοποιησει το προγραμμα και δεν θα χασεις
πληροφοριες η τα windows. Αφου τελειωσεις με αυτο τοτε μπορεις να προχωρησεις
στην εγκατασταση η οποια θα σε ρωτησει σε ποιο partition να κανει την
εγκατασταση. Τωρα σχετικα με το boot υπαρχει λεπτομερης περιγραφη στο βιβλιο
της διανομης για το πως να κανεις boot το ενα η το αλλο λειτουργικο με το LILO.
Παντως η ποιο απλη λυση ειναι με δισκετα.

Φιλικα
Νικος Λαδης