Boot Manager

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Wed Jun 7 13:41:29 EEST 2000

> Kalimera se olous
> Den mporo na vro kati akrivos gia to pos tha egkatastiso ta windows mazi me
> to suse 6.3 se ena disko kai na exo kathe fora epilogi gia to pio systhma
> thelo na douleyo.

Pros to parov dev xreiazetai va koitakseis kaveva HOWTO. 0a to kaveis
argotera av xreiastei (pou 0a xreiastei).

Egkatestnse prwta ta Windows alla xwrise tov disko se dyo kommatia
(partitions). Kata protimisn to prwto kommati va mnv  ksepervaei ta 8.4Gb.

STo prwto kommati 0a egkatastnseis ta Windows kai gia ayto n lista
mallov dev mporei va se bon0nsei.

Afou ka0ariseis me ta Windows, ksekiva tnv egkatastasn tou Linux.
Oles oi diavomes (kai to Suse) avalambavouv kata tnv egkatastasn va sou
balouv kai tov LILO opote dev exeis para va peis Nai otav 0a erwtn0eis
apo to programma egkatastasns. Dnladn dev xreiazetai va kaveis gia tov
LILO tipota ek twv proterwv.

(LILO=LInuxLOader)

Twra av mou epitrepeis (kai xwris va 0elw va prokalesw kaveva flame)
afou eisai toso kaivourgios 0a sou elega va protimnseis to Mandrake-Linux.
Oxi oti to Suse dev eivai kalo (ka0e allo) apla vomizw oti to Mandrake
eivai poly pio filiko stov veo xrnstn. Argotera pou 0a eisai pio avetos
bazeis kai RedHat Suse kai Slack kai Debian akoma kai
"Linux from Scratch".

Bebaia (gia va prolabw flames) alloi edw stn lista 0a sou pouv kalytera
astov va paideutei gia va ma0ei. Pou dev eivai kai kako giati pragmati
allo to Linux kai allo ta Windows.

Ayta kai elpizw va se bon0nsa.
Pavtws to LILO dev prepei va se apasxolei twra. Apla egkatestnse ta
leitourgika me tnv sygkekrimevn seira: prwta ta Windows
kai meta to Linux. Kai kati akoma. Otav 0a trekseis to installation tou
Linux to deutero partition (sto prwto eipame pave ta Windows)
0a prepei va to sbnseis!! gia va mporeseis meta va pros0eseis
stov eleu0ero xwro pou 0a dnmiourgn0ei ta partitions tou Linux.

Ayto eivai kati pou mperdeuei pollous kaivourgious kata tnv egkatastasn.

kaln tyxn,

AT.