tcpd confoguration

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Tue Jun 6 18:14:57 EEST 2000

Poly logika den sou doulepse giati ta hosts.allow kai hosts.deny den
epirreazoun mono ton inetd alla genika olous tous daemons pou trexoun kai
dexontai connections.
 Opote poly sosta eprakses kai evales tin akolouthi grammi sto hosts.allow
alla omos ayti i grammi pia einai kai i moni trypa eisodou pou mporeis na
exeis sto sygkekrimeno mixanima.
 Gia kathe daimona pou trexei kai theleis na exeis access se ekeinon tha
prepei na prostheseis tin antistoixi grammi sto hosts.allow giati an to
hosts.deny einai adeio tote afinei kathe connection na pragmatopoiithei eno
an exei ayto pou evales ( ALL : ALL ), tote afou elexgthei i prosvasi kai
den "egkrithei" apo to hosts.allow tha kopei sto hosts.deny.
 giati prota elegxetai to hosts.allow kai meta to hosts.deny. Einai kati
san firewall alla omos mono apo ekso pros to mixanima.
 Filika
   Stamatis

George Kokolakis wrote:

> Geia xara se olous
> Shmera prospathousa na rythimo ena mhxanima me suse 6.3 kai antimetopisa
> to parakato problhma:
> sto hosts.deny toy mhxanhmatos ebala  ALL: ALL kai meta apo ayto den
> htan dynato na syndetho sto mhxanhma xrhsimopoiontas ssh apo kanena allo
> host tou diktiou mou. sto suse 6.3 o ssh daemon den elegxetai apo to
> inetd alla jekinaei anejarthta apo to rc.d kata to boot tou mhxanhmatos.
> Apo oso exo diavasei (kai katalabei) mexri stigmhs meso tou tcpd mporeis
> na rytniseis thn acess gia servises pou jekinane apo to inetd einai
> sosto auto h kano kapoio xontro lathos?. Prepei na shmeiothei oti to ssh
> doulepse mono otan prosthesa sto hosts.allow tou mhxanhmatos thn epilogh
> sshd: ALL.
> Opoidihpote sxoleio/dieukrinish pano sto thema auto tha htan
> kalodexoumenh.
> Euxaristo prokatabolika
>
> --
> Mr George Kokolakis