peri quota kai periorismous sto internet

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Tue Jun 6 18:15:34 EEST 2000

On Tue, 19 Jan 1999, Harris Istikoglou wrote:

> Το πρώτο είναι σχετικά με τα quota. Έστω πως έχω 2 χρήστες στον υπολογιστή μου , τον user1 και τον user2. Θα ήθελα ο user1 να έχει μόνο 10 ΜΒ στο σκληρό μου δίσκο και ο user2 να έχει 30. Επιπλέον θα ήθελα όταν γεμίσει το 70% του χώρου στο σκληρού που τους αντιστοιχούν να εμφανίζεται ένα μήνυμα που να τους λέει πως ο χώρος τους στο σκληρό δίσκο έχει μικρύνει επικίνδυνα. Διάβασα τα διάφορα man pages (quota, quotaon,quotacheck) και για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα και πολλά.
> [...]

Oso afora to periorismo tou internet 3exna to, den ginete na dwseis miso
internet, h' dineis h' den dineis. Allwste giati na tous perioriseis to
internet afou mporeis na perioriseis xwro sto sklhro. An fobase gia apeiro
downloading tote prepei na breis ena tropo na tous perioriseis thn wra
pou 8a einai syndedemenoi sto diktyo.