Mail Server_για Linux

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Mon Jun 5 23:47:51 EEST 2000

On Mon, Jun 05, 2000 at 03:28:38AM -0700, George Liolios wrote:

> Υπάρχει μια κάρτα δικτύου με ip 10.0.0.12
> 255.255.255.0
Εφ'όσων δεν έχεις static IP μην περιμένεις εύκολο σετάρισμα. Δες το manual
και το faq του sendmail, για το πως θα κάνεις να δεχεται γράμματα σε queue,
και να τα στέλνει όταν είσαι on-line (Πρεπει να υπάρχει και κάποιο howto)

> Εχω δημιουργήσει όλα τα accounts για τους χρήστες, έχω
> εγκαταστήσει το πρόγραμμα IMAP και το POP3 αλλά δεν
> έχω ρυθμίσει τίποτε για αυτά.
Πρεπει να υπάρχουν οι χρήστες στο σύστημα για να μπορούν να πάρουν γράμματα.
Βεβαια το πως θα λάβεις γράμματα αφού δεν έχεις διευθυνση στο internet είναι
άλλη ιστορία.

> Δεν ξέρω τι πρέπει να πειράξω πέραν του DNS (mx
> record) και αυτό όχι σίγουρα.
Εαν δεν έχεις κάποια συγκεκριμένη IP και διευθυνση το DNS δεν μπορεί να σου
κάνει τίποτα.
Για γενικες πληροφορίες διαβασε το network administrators guide και
ότι έχει σχέση με το θέμα σου στο www.linuxdoc.org..

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr