Apories....

Theodore Lytras md02951 at cc.uoi.gr
Mon Jun 5 20:52:47 EEST 2000

> Αυτο που δεν λέει να δουλέψει με τίποτα είναι η αλλαγή πληκτρολογιόυ με
> συνδιασμό πλήκτρων (Alt+Shift π.χ.)
> Giorgio Bradja

Ούτε σε εμένα δούλευε αρχικά ο συνδυασμός πλήκτρου στο
kikbd, και τελικά δούλεψε όταν έθεσα (στο Settings -->
advanced) τις επιλογές input: class και Save Classes: codes
for pc keyboard with w****** keys. Δοκίμασε και αυτό, και
εν ανάγκη πειραματίσου με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς.
Παντως σε εμένα βγάζει ελληνικά μόνο με το El1 και όχι με
το El7. Καλή τύχη!

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)