Apories....

Giorgio bradja at x-treme.gr
Mon Jun 5 01:20:48 EEST 2000

Kyrioi kalispera sas....

Aporia 1: Gia na blepo ellinika me ls xrisimopoio mia grammatoseira me ellinika (lat7-kati) kai
thetw LANG=greek (ola auta se SuSE 6.3). Etsi omos den douleuei oute to kikbd oute to grkbd se
periballon X. Kamia idea kaneis?????????

Aporia 2: xrisimopoiw gia news reading ton syndiasmo Leafnode+knode. Den blepw omos ta postings pou
exw steilei. (!!!!!!!!) To idio symbainei kai me Netscape, krn, kexpress kai alla. Ta blepo mono an
mpw sto systhma san root h me to programmataki grin!!!!!!!!!!!!!!!! (koufo ee??) GIATI RE PAIDIA?

Thanx alot

Giorgio Bradja