ssh2 without password

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Mon Jun 5 14:26:08 EEST 2000

> Poios ta leei auta re paidia? To sshd exei mia xara eggenh uposthri3h gia
> access control, apla upo8etw pws kapoia versions einai buggiarismena.

Swsta. Dev paei mesa apo tov inetd. To /etc/ssh2/sshd_config exei
ekei ta sxetika settings ta opoia omws stnv ekdosn pou katebasa
apo to site tou priv 2-3 bdomades dev douleuav swsta me kamia dyvamn.

Kai alla pragmata dev epaizav swsta. Me to openssh pou exw twra
douleuw apsoga gevovos pou me xaropoiei giati deixvei (kat' eme)
poso kala (kalytera) ta paei to Opensource se sxesn me commercial
paketa.
Me to pou bgnke to openssh me ypostnriksn gia ssh2 amesws
douleue oti configuration n0ela/dokimasa.
Eilikriva dev katalabaivw giati dev symbaivei to idio me to ssh2
pou eivai kai commercial kai kapoioi 0a elegav oti ayto eivai logos
va douleuei kalytera...

Kai eva snmavtiko akoma: apo to spiti dev mporousa va xrnsimopoinsw
ssh2 gia va syvde0w stov server. Me petage eksw. Isws va n0ele kapoio
setting OK. Kai ayto exei ---katalabaivw--- va kavei me kapoio
0ema asfaleias. Pavtws to openssh douleuei teleia.

Etsi ebala se ola ta mnxavnmata to pavepistnmiou edw to openssh
diagrafovtas oristika to commercial version... :-)

AT.