Mouse pointer in X problem

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Jun 3 22:49:55 EEST 2000


On Sat, Jun 03, 2000 at 02:47:56PM +0300, Theodore Lytras wrote:
> On Sat, 03 Jun 2000, Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com> wrote:
> > Χμμ, ελπίζω να μη λέω μαλακία, αλλά νομίζω πως ο κέρσορας στα Χ μπορεί να είναι
> > δύο ειδών, Hardware και software.
> > Ίσως το πρόβλημα εμφανίζεται επειδή χρησιμοποιεί τον έναν αντί τον άλλον.
> > Κοίταξε πώς μπορείς να κάνει force να δέχεται τον έναν αντί του άλλου (και μάλιστα
> > καλύτερα του software).
> 
> Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις περίπου πώς μπορώ να το κάνω
> αυτό? Η έστω αν ξέρεις που περίπου βρίσκονται οι σχετικές
> ρυθμίσεις, για να το ελέγξω? Έχω ψάξει όλο το σύστημα, όλα
> τα documentation, και δεν βρίσκω τίποτα σχετικό με τον
> κέρσορα συγκεκριμένα (παρά μόνο για το πώς να εγκαταστήσεις
> το ποντίκι, που παρεπιμπτόντως είναι PS/2 Logitech Pilot
> wheel, και δουλεύει άψογα ακόμα και η ροδέλλα του, με το
> imwheel, πλήν όμως μου δείχνει το άσπρο τετράγωνο αντί του
> κέρσορα).

  Η πρώτη μου σκέψη ήταν ίδια με του Παναγιώτη, ότι δηλαδή μπορεί να φταίει
ο δείκτης του υλικού. Δοκίμασε να βάλεις στο XF86Config, στην κατηγορία
"Device", ένα από τα εξής δύο:

	Option "hw_cursor"
	Option "sw_cursor"

> On Sun, 04 Jun 2000, "George Xilouris" <xilouris at freemail.gr> wrote:
> > H sygkekrimevh karta exei problhma me to accelaration tou x-server
> > Dokimase va bgaleis apo XF86Config to acceleration kai ola 0a givouv ok
> 
> H karta doulevei mia chara (hdh den chrisimopoio accelerated
> server, alla ton aplo XF86_SVGA - eidallos den mou
> ksekinousane ta X). To problima einai oti den apeikonizetai
> sosta o kersoras tou pondikiou: vgainei san ena megalo
> aspro tetragono.

  Εδώ κάνεις λάθος, ο XF86_SVGA έχει μια χαρά επιτάχυνση. Δες τι μου λέει
εμένα όταν ξεκινάω τα X:

(--) SVGA: Using XAA (XFree86 Acceleration Architecture)
(--) SVGA: XAA: Solid filled rectangles
(--) SVGA: XAA: Screen-to-screen copy
(--) SVGA: XAA: 8x8 color expand pattern fill
(--) SVGA: XAA: Using 8 128x128 areas for pixmap caching
(--) SVGA: XAA: Caching tiles and stipples
(--) SVGA: XAA: Horizontal and vertical lines and segments


-- 
\  /_. _o|o _ \  /_. _ _.o_|_o _ 
 \/(_|_>|||_>  \/(_|_>(_|| |_|_> 
           __                                   
     _. _ /  \|_  _.|  _ _ _|  _.  _|_|_   _ ._ 
\/\/(_|_>| (|/| |(_||o(__>(_|o(_||_||_| |o(_||  
          \__                              _|   



--
linux-greek-users mailing list -- http://lists.hellug.gr




More information about the Linux-greek-users mailing list