Mail Server Linux

Nikolas Kallianiotis nkal at hellug.gr
Sun Jun 4 00:07:13 EEST 2000

George Liolios wrote:

> Geia sas,
>
> Tha ithela na egkatastiso Mail Server se Linux (Suse)
> Exw ena Linux se Lan me 25 PCs kai tha ithela na ton
> kanw Mail Server kai oi clients poy einai PCs me
> windows 95 tha ithela na xrisomopoioun to Linux san
> Mail Server kai na lamavanoun ta e-mals ston Outlook.
>
> Mipos mporei kaneis na voithisei?
>
> Thanks
>
> George Liolios

ola osa zitas(Sendmail,QPOP3,Procmail) yparxoun stin dianomi pou
diatheteis apla elegxe ean ta exeis install. Ean to thes mono gia local
mail delivery tote nomizo pws tha doulepsei xwris pola pola kai to mono
pou tha xriastei na kaneis tha einai na anoixeis ta user accounts kai
fysika na dwseis sta akatanomasta to IP tou Linux PC san mail server.
Anoixe to yast kai xekina douleia !!!

Kallianiotis Nikolaos