To khnygi tis xamenis ...bibliothikis!!!

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Jun 2 20:01:08 EEST 2000

Giorgio,
Να σου δώσω και εγώ μερικές συμβουλές γιατί έχω ασχοληθεί (παλιότερα)

Panayotis Katsaloulis wrote:

>To LICQ einai liiigo problhmatiko me tis bilio9hkes,

Όντως. Θα έλεγα όχι λίιιιιγο, αλλά αρκετά προβληματικό.

> Den 9a soy proteinw na mh baleis thn teleytaia ekdosh toy LICQ, alla mia
> palioterh (an kai einai kai ayto mia lysh - isws h kalyterh).

Αν καταφύγεις σε τέτοια λύση, τότε κάνε έναν κόπο και κοίταξε μήπως σου
αρέσουν τα εξής Icq:

ο Το official Icq της Mirabils (για Java. Θα χρειαστείς μόνο το JDK,
τίποτα άλλο ;-)

ο Το Gnomeicu (ψάξε στο freshmeat). (το μόνο μειονέκτημά του είναι πως
δεν υποστηρίζει (_ακόμα_) chat με πολλά άτομα (ταυτόχρονα))

Τα 2 παραπάνω υποστηρίζουν multiple chat (αν και προσωπικά στο licq δεν
το κατάφερα, παρόλα αυτά θυμάμαι πως είχα κατεβάσει κάποιο και την
επόμενη μέρα βγήκε νέα version με bug fix στο συγκεκριμένο επίμαχο
σημείο). Τέλος πάντων .......

> Pantws egw ebala sto systhma moy to teleytaio LICQ apla kai mono katebazontas ta
> qt paketa apo to internet, etsi wste:

Όντως ... συνήθως το licq είναι απαιτητικό στο θέμα qt (θέλει την
τελευταία). Στην προσωπική εμπειρία, το αναβάθμισα και ενώ είχα στο
παλιό qt-xxx.xxx-BETA2, το καινούριο ήθελε την beta3 (είναι να
τρελαίνεσαι). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί "χτυπάει" η libstdc++
(εντωμεταξύ, αν την αναβαθμίσεις δεν θα δουλεύουν πολλά άλλα πράγματα,
νομίζω. Την είχα πατήσει στο mandrake και δεν δούλευε ούτε το netscape).

> kai katebazontas to licq*src*rpm kai kanontas to rebuild, xwris

Ακριβώς εδώ βρίσκεται το "κλειδί" ==> SOURCE. Από τότε που έβαλα το
Slack και αναγκαστικά κατεβάζω τα ΠΑΝΤΑ από source, βρήκα την υγειά μου
!!! Στη συγκεκριμένη περίπτωση, σε Slack για να αναβαθμίσω/εγκαταστήσω,
το μόνο που χρειάστηκε ήταν:

ο compile qt2 και εγκατάσταση στο /usr/local ΜΑΖΙ !!!! με προηγούμενη
έκδοση qt (1.44 για kde) και δήλωσή της στο path !!! (και πάλι μαζί με
την προηγούμενη qt. Τώρα, συνυπάρχουν αρμονικά και οι 2 !! :-)

ο compile licq. Τελειώσαμε. (Και ούτε κάν χρειάστηκε να υπενθυμίσω στο
./configure πού βρίσκεται η qt. Την βρήκε).

Τώρα, αν κάνω ένα flashback πίσω σε RedHat, τότε η διαδικασία ήταν πολύ
πιο πολύπλοκη. Το πρόβλημα είναι η συνύπαρξη των 2 qt (η παλιά για το
kde) Το όλο πρόβλημα είναι του rpm, πάντως. Λοιπόν, κατέβασε το source
για να πάρεις το Documentation από μέσα του. Έχει στα Docs e-mails από
την mailing list του licq, όπου υπάρχουν ξεχωριστές οδηγίες για κάθε
διανομή για το πώς θα αναβαθμίσεις την qt. Με λίγα λόγια, θυμάμαι πως
για RedHat κατεβάζεις 2 rpm: qt και qt-devel. Το e-mail-Doc έλεγε πώς
από αυτά τα 2 πακέτα, το ένα πρέπει να το εγκαταστήσεις με rpm -U, ενώ
το άλλο με rpm -i !!!! (το -U αν θυμάμαι καλά ήταν για το devel. Με
επιφύλαξη !!!! κοίτα το Document)

> YG.:
> Dokimaze prwta na ta gnohseis me --nodeps kai an den soy petyxei tote na skeyteis
> tis anaba9miseis.

Ναι, έχει δίκιο σε αυτό ο Πάνος.

Ελπίζω να βοήθησα και όχι να .... "Mother .... do you ......" ;->
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |