Βιβλίο Προγραμματισμού για μαθητή Γυμνασίου

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jun 1 12:42:32 EEST 2000

On Thu, 1 Jun 2000, Bassoukos Tassos wrote:

> On Thu, 1 Jun 2000, George Daflidis-Kotsis wrote:
>
> [snip]
>                              ^^^^^^^^^
> Gia eisagwgh? Mhpws 8es na mas peis pws sou aresei kai h INTERCAL????

Blah, blah, blah...

Den exete barethei o kathenas na leei oti h TADE glossa einai kali gia na
mathei kaneis programmatismo, eno h DEINA den einai... oti h Visual BASIC
den kanei gia arxarious, eno h Perl+DBI einai oti prepei gia na mathei
kaneis gia databases.

Oh, give me a BREAK!

To paidi arxika eixe rotisei poio biblio na parei gia na mathei prwta apo
ola na xrhsimopoiei ton upologisth tou san aplos user.  Ton endiaferei kai
o programmatismos, alla.. kaka ta psemata, auto den ginetai amesos.

TWRA, mporoume na kleisoume to thread, giati oses glosses kai na peite, an
den einai i *mia* pou ton endiaferei auton giati *auti* kanei sto sxoleio
tou kai se auti thelei na stathei pros to paron, ta upoloipa einai apla
koloku8ia meta riganeos kai dei teleiws analata.

Stop this damn thread,
...please?

- giorgos