Βιβλίο Προγραμματισμού για μαθητή Γυμνασίου

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Jun 1 05:53:35 EEST 2000

> 4. Python: H kaliteri glossa gia arxario alla distixos tipota sta
> ellinika.

Ean einai kapoios na arxisei me programmatismo na arxisei me C.

> 5. LOGO MIND STORM. Ta programatiszomena tuvlakia tis LOGO (an ke den ta
>    exo dei akoma)
> 5. Des kai to prosfato thread sto www.slashdot.org...

Legontai Lego MindStorm kai einai ekeina ta robotakia pou deihnan stin tv
prin apo ligo kairo na gkremizoun kati mpales. Ta kataskeyazeis monos sou
kai ta programmatizeis me mia interpeted tipou glossa, kati san tin Logo.
Interpeter yparhei
kai gia linux.
Einai to teleio doro gia paidia apo 10 kai pano. Kai den eine kai poli akrivo.

> GIANNIS

Filika Fanis