pou borw na brw to linux...

Harris M xarism at chania-cci.gr
Sat Jul 29 19:32:54 EEST 2000

>otan lew dwrean enoow nomimo na antigrafei kai prosferomenh xwris xrewsh
>gia download apo to site ths etairias. Poia dianomh den kanei kati tetoio?

Oi perissoteres dianomes, prosferoun sta site tous, ena image file tous gyrw
sta 650 MB sinithos, to opoio einai i pio vasiki ekdosi tis dianomis, gia
katevasma, xwris kamia xrewsi, ektos fysika tis monades pou tha "kapseis".

>Diakrinw eirwnia? Emena proswpika me enoxlei afantasta na vlepw diafhmhseis
sto
>email
>mou. Kai efoson den syxnazw se newsgroups giati na valw to email mou afou
>kanenas
>den prokeite na mou steilei email? Opws to idio me to IRC - egw toulaxiston
den

>exw dei kanenan na dinei to pragmatiko email tou.

Sti lista ayti, o kathenas einai gnwstos me to onoma tou, kai gia na tou
apantiseis proswpika, sou gnwstopoiei kai to e-mail tou. Akoma kai an den
thes, opws les, na mazeveis diafimiseis, toulaxiston sto telos tou e-mail
sou, simiwse to e-mail sou kai to onoma sou. Oso gia to IRC, einai mia alli
fasi ekei, afou den dinei to e-mail sou gia logous asfaleias.

>Pantws apo thn olh istoria vlepw oti vlepete tous allous me mia periergh
>ex8rikothta,
>kai toulaxiston emena me kanete na noiw8w pareisaktos, les kai hr8a na sas
>enoxlhsw thn parea zhtwntas san tempeliko kai griniariko paidaki na mou
>ikanopoihsete
>tis apaithseis mou.

Wwwwwxxxx, giati o kathe neoeiserxomenos leei panta ta idia ? :) :) (Nai
akoma kai gw). DEn tha proxwrisw se vathystoxastes psyxologikes kai mh
analyseis, alla apla tha sou pw, oti an katseis ligo sti lista tha
katalaveis.

>coolarete:)

Na mia xrisimi symvouli :)

I Xarilaos Margiolakis I