kerberos V5.

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jul 26 15:51:35 EEST 2000

On Mon, Jul 24, 2000 at 11:53:45PM +0100, Konstandinos A. Saipas wrote:
> Καλησπέρα linux-greek-users,
> έχω εγκαταστήσει krb5kdc σε ένα μηχάνημα, και όλοι οι krb clients μπορούν
> κανονικά να πάρουν Kerberos ticket-granting ticket.  Όλα τα services
> δουλεύουν σωστά (encrypted, authenticated). Το ζητούμενο είναι πως μπορώ
> να χρησιμοποιήσω το login.krb5 ώστε ακόμα και το initial login  σε μια απο
> τις κονσόλες του client να γίνεται μέσω kerberos authentication. Είναι
> εφικτό κάτι τέτοιο;
>
> Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων,

  Φαντάζομαι ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να κάνεις το
/bin/login ένα symlink στο login.krb5, και αυτό αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.
Εναλλακτικά, αν το σύστημα υποστηρίζει PAM (π.χ. RedHat 5.x και άνω, Debian)
μπορείς απλά να φτιάξεις ένα PAM module για Κέρβερο 5 και να κάνεις έτσι τη
δουλειά σου.

  Εκτός δηλαδή αν ζητάς κάτι τελείως διαφορετικό και τόση ώρα γράφω
χαζομάρες. :-)

--