CVS Administration

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Wed Jul 26 15:36:07 EEST 2000

Εχω ένα σωρό αρχεία κώδικα ascii σε ένα CVS χύμα.
Ερώτηση:
1.Μπορώ να δημιουργήσω μερικά directories μέσα στο CVS και τα να οργανώσω
καλύτερα ΧΩΡΙΣ να χαθούν η ισορικότητα και τα revisions?
2. Σε ένα άλλο branch θα βάλω μόνο binaries αρχεία. Εκανα λάθος και έκανα
init το άδειο δέντρο από την αρχή χωρίς -ko και από ότι διάβασα στο FAQ κάθε
αρχείο που θα μπαίνει θα πρέπει να γίνεται add με το -ko. Το branch προς το
παρόν είναι άδειο. Τι μπορώ να κάνω για να διορθώσω την κατάσταση και να
αποφύγω το σπαστικό cvs add <file> -kο?. (Δε ξέρω αν μπορώ να σβήσω το
directory μέσα στο $CVSROOT χωρίς να καταστρέψω τίποτα).

Ευχαριστώ