sendmail (large mail filter)

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Wed Jul 26 03:42:20 EEST 2000

On Wed, 26 Jul 2000, Giorgos Keramidas wrote:
> Bale kati mikro san orio [p.x. 100 bytes], kai kane telnet sto port 25
> sou. Ustera grapse ena mail me to xeri.  Kai des ti tha ginei otan
> kseperaseis to orio.

Mikrh parathrhsh einai oti gia na glitwseis th metafora MB mail to opoio
tha ginei reject sto telos, einai oti o mailer prepei na stelnei to
megethos tou mynhmatos otan 3ekinaei to SMTP session..

Ekana to test mtwn 100 bytes e to xeri, otan eipa from:<stsimb at hellug.gr>
mou apanthse OK, kai mono otan teleiwsa to data (peripou 400 bytes
esteila) kai edwsa '.', mou eipe oti to mynhma mou einai poly megalo.

Omws kanontas thn aplh dokimh echo test | mail -v stsimb at hellug.gr eida to
parakatw:
>>> MAIL From:<stsimb at hellug.gr> SIZE=39
250 <stsimb at hellug.gr>... Sender ok

dhladh sto from edwse kai to SIZE..

kanontas to aplo
mail from:<stsimb at hellug.gr> SIZE=400
552 5.2.3 <stsimb at hellug.gr>... Message size exceeds fixed maximum message size (100)

fainetai ka8ara oti to megalo mail kophke prin na steilei oooolo to
axrhsto data part :) Elpizw oloi oi mailers na to kanoun :)