sendmail (large mail filter)

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Wed Jul 26 00:01:42 EEST 2000

Επειδή εχουν αρχίσει κάποιοι να οργιάζουν με το μέγεθος των mail που στέλνουν
και η γραμμή δεν σηκώνει πολλά (33.6Kb) και τα mail ειναι και ασχετα
(ενας γάιδαρος κυνηγαγε να γ@..... ενα τύπο σε mpeg 2.6MB) και για να μην
αρχίσω να κάνω εγώ τον γάιδαρο εκεί μέσα... ουφ...

Γίνεται (μάλλον γίνεται αλλα δεν ξέρω που να ψάξω) να setαρω το sendmail
να μην στέλνει και να μήν δέχεται mail πάνω απο κάποιο όριο? και επίσης αν
απορρίπτει αυτά που έρχωνται? πότε τα απορρίπτει? (ενημερώνει ο ΜΤΑ τον άλλο
ΜΤΑ οτι θα του στείλει ολο το γ@μ.... service pack των ΝΤ που είναι xyzGB ετσι
ώστε ο εδώ ΜΤΑ (sendmail) ή θα τρώει το bandwidth τσαμπα μιας που θα απορρίπτει
το mail μολις φτάσει το όριο?) επίσης μπορεί το "φίλτρο" να κόβει και mail με
attachment με συγκεκριμένη κατάληξη?

Εχει κανείς κάτι υπόψιν του? πως μπορεί να ονομάζωνται όλα αυτα έτσι ωστε
να ψάξω κάπου και να μην κουράζω?
--
Απόστολος Σιώτος
asts at grmedia.gr