Linux+diktyo+Windows+Internet = ???

Al. Andreou andreou at kerveros.gr
Tue Jul 25 17:13:20 EEST 2000

Geia sas, aderfia!

Exw tis e3hs apories... Se dyo mhxanhmata (P166 kai P100, Win95 kai
Slack3.4
antistoixa) exw dyo kartes dyktioy, poy exoyn ypodoxh KAI gia BNC kai gia
UTP
kalwdia (BNC kai RJ45 bysmata). XWRIS hub, ti proteinete eseis na kanw (gia
na
petyxw megalyterh taxythta): syndesh me omoa3oniko 'h me antestrameno UTP?

Epishs, oi kartes (h mia einai GeniusKATI) yposthrizoyn 10 Mbps sto RJ45.
Pws
mporw na ma8w ean yposthrizoyn kai 100 Mbps? To mono poy exw einai ta
montela twn oloklhrwmenwn toys kai th marka ths mias ek twn dyo.

Akomh (moy teleiwnoyn oi syndetikes fraseis :-) ), 8elw na exw prosbash sto
Internet apo ton P100 MESW TOY P166, poy exei Windows 95. Einai efikto,
'h prepei na to 3exasw?

-Alexandros <andreou at kerveros.gr>