Λύση: ppp Scripts

Adrianos Papamarkou perdikas at ath.forthnet.gr
Sat Jul 22 10:06:17 EEST 2000

On Fri, 21 Jul 2000, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Το ppp-on-dialer εκτελείται από τον pppd, σωστά; Αυτός πιθανώς να μην
> περνάει όλο το περιβάλλον που έχει ο ίδιος, αλλά μόνο τις μεταβλητές που
> θεωρεί απαραίτητες. Από την άλλη, δοκίμασε απλά να βγάλεις το exec από τη
> γραμμή που εκτελεί τον pppd, έχω την υποψία ότι ίσως αυτό να φταίει.

Μάλλον όχι.
Εβαλα σε μια άλλη κατάτμηση το SuSE6.3 στο οποίο όλα δουλεύουν ρολόι
όπως και σε πολλές άλλες διανομές.
Το RedHat6.2 -από την άλλη- όταν το επανεκκίνησα με άφησε άναυδο:
Έχασε την υποστήρηξη ppp από τον kernel .
 Σημειώστε οτι,  δεν έσβησα ούτε ένα
αρχείο και δεν έκανα καμία εγκατάσταση
(Α ρε RH5.0 Αθάνατο! καλά που δεν το έδωσα).
Βγάλτε άκρη!...

Και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.