Administrivia (RE: Cracking .pdf pswd protection)

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 23 22:39:49 EEST 2000

On Sun, Jul 23, 2000 at 01:23:01AM +0300, I.Ioannou wrote:
> On 21-Jul-00 Manolis Tzanidakis wrote:
> > Ξέρει κανείς κάποιο πρόγραμμα crack ή κάποιο τρόπο για να σπάσει αυτό το
> > κλείδωμα ?
>
> Eimaste sobaroi ? Ti einai edw mesa, kanena varez group ?
> Gia sobareyteite parakalw
> (alli mia prosthiki gia to netiquete mou fenetai)

Den xreiazetai pisteuo na ginei kamia prosthiki.

Anti na kathorizei ti *den* prepei na legetai se autin tin lista, to
netiquette ekane to pio swsto: leei poia themata einai apodekta.  Kai kapou
thymamai na tonizei pos an den exei kamia sxesi me Linux, h kapoia allh
ekdosh tou Unix, to thema apla *den* *mas* *endiaferei*.

[ ston arxiko apostolea ]

Manoli, suggnomi pou sto xalao, alla stin linux-greek-users, den uparxei
logos na rotas gia 'spasimata', 'cracks', 'holes', h opws alliws theleis.
Diabase to netiquette, tin epomeni fora pou tha skefteis na steileis gramma
pantelws asxeto me linux. Mporei kapoios palabos edo mesa na kanei tin kakia
kai kathe fora pou opoiosdnpote stelnei kati teleios asxeto, na tou stelnei
ena antigrafo tou netiquette. Den leei na parei to mailbox sou kamposes
fores to netiquette. Protimotero einai na to diabaseis :-)

--
"The sun is the same in a relative way, but you're older.
Shorter of breath, and one day closer to death."