Printer Filters στο Slack (was Re: Ektypwths Diktyou,)

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jul 20 14:12:07 EEST 2000

"I.Ioannou" wrote:

REPLY 4 BOTH :-)

> pare px to rhs-printfilters-1.63-1.src.rpm apo ena redhat
> kai des pws tha to enswmatwseis sto slack sou

Sorry, δεν έχω παρακολουθήσει το thread από την αρχή και δεν ξέρω
καθόλου τί θέλετε να κάνετε (και τότε τί επεμβαίνω ??? gloup !!! ????
;-))

Για φίλτρα στο slack, επειδή είχα λιγουρευτεί και εγώ τα filters του
redhat, υπάρχει το ***πολύ καλύτερο*** apsfilter, το οποίο είναι
"θαμμένο" :-) Βρίσκεται στο /usr/lib/apsfilter. Εκεί μέσα έχει το SETUP
εκτελέσιμο που φτιάχνει το /etc/printcap. Ουσιαστικά δημιουργεί
"συνεργασία" με το ghostscript, χρησιμοποιεί το gs και τους drivers του.

Το a2ps υπάρχει στο /usr/lib/apsfilter/bin/a2ps. (δεν είναι στο path).

(ίσως θα έπρεπε να στείλω και ένα mail, να το προσθέσουν και στο
print-Howto εκεί που εξηγεί σε κάθε διανομή πώς τυπώνεις .... έχει μόνο
REdHat και SuSE ...)

Για να καταλάβετε πόσο θαυματουργό είναι, τυπώνω postscript από κονσόλα
σε  non-postscript printer (Epson 600) εκτελώντας:

$ lpr file.ps !!!! :-))

>Tsk, oxi kai etsi , aytos tha anagkastei na mathei pws ginonatai ek twn
>esw, tha diabasei kai pente man, kati tha mathei.

Χεχε, Γιάννη, ακριβώς όπως το λές είναι. Το slack (και το debian
υποθέτω) είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ σαν εκπαιδευτικό εργαλείο :-) Π.χ. θές να
σετάρεις την κάρτα ήχου. Ψάχνεις από δώ, ψάχνεις από κεί .... μα που το
βάλανε οι @#$#$^%#$@% το sndconfig ?!!??? :) Τσκ. Θα μπεί "με το χέρι".
Επομένως, για ένα απλό πράγμα, θα μάθεις:

ο να ψάχνεις το documentation (ναι, θα μάθεις να ανοίγεις το
/usr/src/linux/Documentation)

o θα μάθεις (αν είναι ISA) τa isapnptools

o θα μάθεις για τα devices

ο θα μάθεις για τα modules

ο θα μάθεις τί κάνει το modprobe, το insmod, το lsmod, κλπ... ίσως
μπλέξεις με τον πυρήνα, θα μάθεις την rc.d δομή του slack, θα μάθεις για
το rc.modules, το conf.modules ... ... ...

ο θα ... θα ... θα ...

κάποια στιγμή θα ακούσεις ήχο, δεν μπορεί :)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras