Ektypwths Diktyou,

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Jul 19 23:00:46 EEST 2000

On 19-Jul-00 Yannis Mitsos wrote:
> 8a h8ela na rwthsw an yparxei kanena paketo (den 3erw an kanei to
> LPRmagic) to opoio na epilambanetai aytomata thn metatropoh twn
> arxeiwn
> se .ps h se PCL format kai na ta stelnei kanonika ston printer.

Ti enoeis "paketo", apla filtra einai sto printcap
opoy kaleis programmata, analoga ton typo tou arxeiou
na kanoun tin analogi metatropi. Kai an thes mporeis na oriseis sto
printcap na kalei to nprint aytomata.
BTW, ti distribution exeis ? Redhat, Suse, Madrake kok exoun polla
enswmatomena polla etoima.

Kai kati allo, otan les network print, enoeis jetdirect card ? Giati an
einai etsi den xreiazesai nprint, mporeis na deis apeytheias ton
ektipeti me rlp, arkei na tou baleis mia IP (mporei na exei kai novell
kai TCP/IP), kai na glitwseis etsi to rlp. Ta filtra outws h allws tha
ta xreiasteis

I.Ioannou <roryt at hol.gr>