Flashing monitor on boot

Νικόλας Καλλιανιώτης nkal at hellug.gr
Wed Jul 19 15:15:23 EEST 2000

In article <397475D7.3A324730 at x-treme.gr>, ckark at x-treme.gr (Chris Kar) wrote:
> Exw egatastisei me epitixia Linux Mandrake 7.0 se notebook TI Extensa
> 650.
> Meta thn egatastash omos tou staroffice5.1, sthn epanekkinhsh to systhma
> mou den xekinaei. Gia thn akriveia otan ftanei na fortosei ton X server,
> h o8onh mou kanei polles fores flash, kai den mporw oute apo thn konsola
> na xrhsimopoihsw to systhma. Yparxei kati pou mporw na dior8osw prin na
> kano xana egatastash Linux?
>

> --

Diladi kai otan patas ctrl-alt-F2 kai mpeis se konsola akoma kai ekei sou kanei flashing ? Mou fenete periergo (an kai milame gia notebook)
ayto pou les. Mipws den exei kapia sxesi me to StarOffice alla me kamia rythmisi twn X h tou pyrina sou ? Dokimase na xanakaneis ena
reconfigure twn X (an telika mporeseis na to doulepseis apo consola) h na rixeis mia matia ston kernel sou gia kapia rythmisi sxetika me ta
frame buffers tis kartas grafikwn. An den mporeseis na doulepseis etsi kane boot apo to resque disk h apo to CD tis dianomis sou prokeimenou
na bootaresi sto hdh egkatestimeno systima apofeygontas to provlima pou exei dimiourgithei.

Nick