2 kartes hxou

Νικόλας Καλλιανιώτης nkal at hellug.gr
Wed Jul 19 15:07:51 EEST 2000

> Sunexizo thn prospatheia alla an exete kapoia idea (me to hardware pou exo hdh)
> peste mou.

Koita to chipaki tis crystal exei provlima akoma kai me tous odigous gia
Winblows...opote katalaveneis alla... den nomizo na min exeis Jumper h
epilogh sto Bios pou na apenergopoiei tin onborad karta exei sigoura
psaxto ligo pio kala. Katevase kai kana neo manual apo to internet. To
Opti 931 douleyei perifima me Linux (eixa kai egw to idio) mporeis na
xrisimopoieiseis tous Drivers tou pyrina h to Free OSS. Exalou mporeis
apo to pyrina k\na oriseis IRQ mem address kai ta lipa outos wste na min
anysixeis gia conflict me tin onboard (tin opoia epimeno mporeis na
kaneis disable).