kana periodiko

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Tue Jul 18 14:10:00 EEST 2000

Il lun, 17 lug 2000, hai scritto:

> Αχά. Τo linux σου δίνει στα νεύρα ... Βάλε Windows :-p

Επειδή δεν πάνε ολα καλά σ'αυτή τη μάταια ζωή πρεπει και ν'αυτοκτονήσω;
Απλά θα έλεγε αν η Red Hat επαιρνε περισσότερες από τις βελτιώσεις του
Mandrake... (προτιμήσεις ειναι αυτες...)

> exm :)
Μου φτάνει η ζέστη που κάνει στην Αρτα... δε χρειάζεται αλλο ;-)

> Yes Master !!! 8-]

I shall rule ya all!!!!

> Ο παπασωτηρίου σου κάνει ???
Eίμι από χωριό ιγω, που πέφτει αυτο το θεριό (με ηπρωτικη προφρά)

Thanx πάντως για την απάντηση
το ύφος υποδεικνυει ότι την έγραψες στην παραλία στο φορητό
με το φραπέ δίπλα <grin> ....
τυχερε :) παραλία ηλιος και μωρά παντου...
και μεις τρωμε τη ζέστη ;)
Κλαύδιος