VFS

Sidirourgos Lefteris lefteris at artemis.edu.uch.gr
Tue Jul 18 22:51:35 EEST 2000

Kalhspera se olous,
exw ena provlima poy me exei talaipwrhsei kamposo kairo kai twra eir8e h
seira sas:)
S' ena linux RedHat 6.2 ena prwi piga na kanw mount to cdrom kai to
mixanhma kollhse. Akribws egine to e3hs, meta tin entolh
mount -t iso9660 /dev/cdrom /mnt/cdrom    apantaei to mixanhma
mount: block device /dev/cdrom1 is write-protected, mounting read-only
kai ekei akribws stamataei to mixanhma kai den kanei tipota (oute to cdrom
anavei h pernei strofes). Me ctrl-C den 3ekola oute me kill. Genika to
cdrom den 3ekola oute anoigei ektos kai an kanw reboot.
To idio simvainei kai me to cdrw poy exw sto mixanima.
Ta messages lene:

kernel: VFS: Disk change detected on device sr(11,0)

To cdrom einai ide Teac 32x
kai to cdrw einai scsi yamaha 6416 kai scsi controler adaptec (den thimame
montelo alla einai to klasiko), to module poy fortwnei einai to aic7xxx

Eyxaristw.

  Sidirourgos Lefteris
  lefteris at edu.uch.gr
Department of Mathematics