samba kai ellhnika

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jul 18 00:08:23 EEST 2000

On 17-Jul-2000 Simos Xenitellis wrote:

> An exeis ypostiriji ellinikwn apo to floio i oti allo programma exeis gia
> na deis ta arxeia, tote 8a deis ellinika xwris metatropi.
>
> To idio simbainei apo smbmount/smbclient
> H dokimi egine se samba 2.0.6.
>
> simos

Ok o Simos me ebale se skepseis kai to epsaksa ligo.
Milaw gia tin parametro "valid chars" sto smb.conf kai to programma pou elega
einai sto /examples/validchars/ tou samba distribution.
Den kserw bebaia an einai parwximeno (opws eipa, pane 2 xronia) alla an
katalaba kala apo ta documents den xreiazetai an to code page sou einai
egkatestimeno.

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr