kana periodiko

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Mon Jul 17 16:09:25 EEST 2000

Βγήκε κανα περιοδικό με το Μandrake 7.1 στην ελλάδα;
Σπουδάζω Ιταλία και δεν το βγάλαν ακόμα εκεί. Μόλις γύρισα ελλάδα και δεν έχω
ακόμα ενημερωθεί
/////////////Προσωπική αποψη/////////////
Το Red Hat 6.2 μου την έχει ήδη δώσει στα νεύρα! (ειχα Mandrake
7.0 πριν...)
////////////Τελος προσωπικης άποψης/////////
Αυτό για να μην έχουμε flames!!!
Το να ρωτήσω πού πουλάνε διανομές στην Αθήνα ειναι ταμπού;
Μάλλον πρέπει να μπεί στο faq.
Αν δεν έχει βγει σε κανένα περιοδικό, που μπορώ να αγοράσω το Mandrake στην
Αθήνα; (Αν σας ενοχλεί να αναφερθούν ονόματα καταστημάτων, γράωτε το στη
netiquette παρακαλώ)

Κλαύδιος Μανταλούκας