Netscape Composer kai ellhnika

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Sat Jul 15 16:22:00 EEST 2000

Χαίρετε.

Πρώτη φορά στη ζωή μου χθες χρησιμοποίησα τον Netscape Composer για να
φτιάξω μίά απλή σελίδα, σε ελληνικά φυσικά. Η σελίδα έγινε, με
κωδικοποίηση iso8859-1 όμως, κι ας το άλλαζα εγώ συνέχεια σε 7 από το
Page Properties. Το αποτέλεσμα είναι η κατασκευασθείσασελίδα να φαίνεται
κανονικά από Netscape για Linux (με κωδικοποίηση iso-7), αλλά να μη
φαίνεται (με καμία κωδικοποίηση) από κανέναν εκ των δύο browser για
Windows.

Υποψιάζομαιότι φταίει το ότι γράφω με το iso-1 ελληνικό πληκτρολόγιο του
kikbd. Όμως μόνο έτσι μπορούμε να γράψουμε στο Netscape, σωστά; Και τα
email έτσι τα γράφω, και μετά δίνει σωστή κωδικοποίηση το πρόγραμμα..
Άτοπο, εκτός κι αν εφαρμόζεται κάποια άλλη διαδικασία στον Composer. Τα
ελληνικά του Netscape  τα έχω εγκαταστήσει σύμφωνα με τις οδηγίες του
Ελληνικού HOW-TO του Φώτη Γεωργάτου.

Για την ακρίβεια, η επικεφαλίδα της σελίδας είναι:
<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
<head>
charset=iso-8859-1">
2.2.10 i586) [Netscape]">
   <title>&Ccedil; &Oacute;&aring;&euml;&szlig;&auml;&aacute;
&ocirc;&iuml;&otilde;
&Oacute;&ocirc;&Yacute;&igrave;&igrave;&aacute;&ocirc;&iuml;&ograve;</title>

</head>
alink="#FF0000">

ενώ τους ελληνικούς χαρακτήρες τους εμφανίζει με τον τρόπου που φαίνεται
στο <title>.

Αυτά. Καμία ιδέα κανείς;
Ευχαριστώ.

--