Apache Configuration problem

Kissandrakis S. George kissand at phaistosnetworks.gr
Fri Jul 14 11:45:33 EEST 2000

Exw to exhs problhma

exw to domain homepages.gr. ka0e user pou ftiaxnei mia selida exei
automata to
http://user1.homepages.gr/ kai to DocumentRoot tou einia to directory
/kapoio/path/user1
Auto ginetai automata apo to httpd.conf tou apache xwris na xreaizetai
na pros0esw kapoio
record gia ka0e xrhsth
twra to problhma
exw ena parse.cgi arxeio apo to opoio 0elw na pernan ta .html arxeia to
opoio bazei
header/footer KAI kanei parse kai thn idia thn selida tou xrhsth me to
exhs rule sto
.htaccess

<Files *.html>
Action text/html /parse.cgi
</Files>

to /parse.cgi ennoei sto DocumentRoot tou virtual host to opoio einia to
ka0e directory
tou ka0e xrhsth (/kapoio/path/user1) kai den mporei na parei oute URL
oute physical
path gia to parse.cgi

Gia header/footer den einai to problhma apla bazw to mod_layout alla
auto to module den
0a kanei parse thn idia thn selida (to parse.cgi einai custom)

H mia lysh einia na antigrafetai automata to parse.cgi sto directory you
ka0e xrhsth h
na kanei ena symlink se ka0e directory tou xrhsth me to parse.cgi kai na
kanei kai ena
chattr +i na mhn mporei na sbhstei h opoioa lysh den mou aresei.

Exei na protinei kaneis kapoia allh lysh? Yparxei tropos na perasw to
physical path
tou parse.cgi me kapoion RewriteRule h RewriteCond mesa sto httpd.conf
tou apache?

Euxaristw

--
Kissandrakis S. George                 [kissand at phaistosnetworks.gr]