aman (was Re: Aggelies gia evresi eksideik)

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Fri Jul 14 11:19:55 EEST 2000

On Fri, 14 Jul 2000, [iso-8859-7] Καλλιανιώτης Νικόλας wrote:

> [...]

swsta

> Koita mixalio....apo pleyras mou teliose to thread (me ayton ton tropo
> an aresei h oxi ...aytos itan) twra an esy kai alloi thelete na to

olo auto les, alla otan les telos shmainei oti den apantas 3ana, tis
akousame tis apopseis sou.

> synexisete me tetiou yfous sxolia kante to alla min katigorite allous.

Ti yfous, san antikeimenikos parathrhths eida oti esy kathgorouses
kai oi alloi antikrouan, kai malista tous kathgorhses oti den einai
filodo3oi se anti8esh me sena kai oti htan kai tsirakia.

> Ayto pou tha prepei na kaneis einai na peis ston Gianni na valei se ban
> ta sygkekrimena email tis FORTH wste na min xanasteiloun aggelies gia
> "sklavakia".

Den katalaba, esy eisai o filakas aggelos twn linuxadwn, epeidh den se
arese esena, toses polles douleies exeis kanei kai 3ereis akribws poies
einai gia mas tous ypoloipous kai poies oxi? Egw 8elw na 3erw poios
prosferei ergasia kai maresei pou bgainoun aggelies sthn lista, eidika
otan zhtan atoma me empeiria se linux einai amesa sxetika me auth kai
epibaletai na anakoinwnontai.

Allwste opoios 8elei mporei na paei na dokimasei, kai ama den tou aresei
h' an brei kati kalytero feugei.