Aggelies gia evresi eksideikevmenou prosopikou apo FORTHnet

Theodoros Mpadimas tbad at ath.forthnet.gr
Wed Jul 12 16:25:51 EEST 2000

> Den ixera Thodori oti eisai akoma ekei alla xerw pws kai esy mazi me tous
> ypolipous enapominantes
Edw eimai fysika , mias kai egw den dntropiasa opws esy ekeinous pou kapote
mou empisteutikan mia thesi, kai
pou synexizoun na mou empisteuontai mia allh ...

(foitites pou den exoun pouthena allou na pane
> dioti fysika den tous thelei kaneis stin douleia tou)
Fainetai pws auth einai dikh sou idea, giati an kaneis ena etsi sthn agora,
tha allaxeis gnwmh.

 xerete poly kala na
> spilwnete ypolipseis kai anthrwpous epaggelmaties
(auto to kaneis para poly kala esy niko, Gi auto ellwste efyges apo th
FORTHnet .
 kai oxi xasomerides tis
> plakas.
Elpizw pws den anaferesai se emena ...

>  Ean ola ayta einai alitheia pou les tha mporouse o Mixalis kai osoi akoma
>  efygan apo to FORThnet kai kovoun voltes edw mesa
Symfwnw gia to mixalh, ma o mixalhs den hrthe na doulepsei pote
Dial-Support, kai efyge apo monos tou
giati vrhke kati kalytero, den ton diwxane me tis klwtsies apws esena,

(ouk oligoi ..dioti pws na to kanoume oi anthrwpoi
>  exoun filodoxies kai xeroun poly kala ti
> axizoun)
eytyxws, exoun filodoxies , alla dystyxws merikoi sou moiazoun .
>na ta epiveveosoun kai den tha perimenan esena apo to pouthena
> kai xwris kamia armodiotita
Esy me poia armodiothta apanthses sto posting ths Tourlwtou ?
Einai auto pou legame gia to skylo prohgoumenws...
> na apantiseis kai na to pexeis dikaios twn
> dikaiwn.
Apla prospathisa na sthrixw mia prospatheia pou esy yposkapteis ...

 >Apo ola ayta pou les  katalavenw pws oute esy allaxes kai oute
> filodoxies apektises kai oute (telos...)
Auto einai kathara diko mou thema kai to oti se apasxolei kai mono, einai
deigma tou antithetou.

>kataferes na kaneis kalti
> kalitero stin zwh sou apo to na fylas katourimenes podies (esy kai 5-6
> akoma atoma).
Auto to xereis esy kalitera kai apo tous 5-6 pou les ... Kai sto katw katw,
den xereis tipote gia th zwh mou
gia na thn sxoliazeis .

To polytexneio pou foiteis apeythinete panw apo ola se anthrwpous exypnous
kai filodoxous (oxi mataiodoxous) kai dystixos sto mathima ayto esy xrwstas
thewria kai
> ergasthria...........
Den kataferes oute apo exw na peraseis , kai telika se enoxlei an egw
xrwstaw kai mathimata ? Tha to perasw to septemvrh, exeis kapoio problhma ?

> Ayta kai apantw dioti xerw pws toulaxisto enan News reader xereis na to
xeirizese kala (ektos an akoma kai ayto epivevwnei telika ola ta parapanw)
kai den esteiles apo agnoia kai
> asxetosynh to mail ayto stin lista.

Den asxoloumai me ta news giati den exw xrono ( den nomizw oti einai mempto
kati tetoio) Na eisai sigouros pws an thelisw na asxolhthw, tha to kanw POLY
KALA .  Kai pros enhmerwsin sou , mou esteile kapoios apo edw mesa ta
postings pou eixe enoxlhthei exisou apo tous tropous sou ...

> Ta epomena sou mail (pou eimai sigouros afou einai pagia taktiki SAS)
Milaw mono ekmerous tou eautou mou ...
tha akolouthisoun PARAKALW POLY se proswpiko epipedo
Sygnwmh, ma autoi pou enhmerwnwntai edw mesa , prepei na exoun kai allh mia
optikh gwnia twn pragmatwn...

 h Lista den xrwsta tipota oute se mena oute se sena

Symfwnw, kai gi auto den prokeitai na jana asxolhthw me thn periptwsh sou .
Osoi exoun stoixeiwdh exypnada kai logikh, katalabainoun amesws gia tis
diatheseis mou kai tis dikes sou ..
Krima pantws pou den mas apanthses Giati akribws se diwxane apo th FORTHnet
Krima pou den apanthses kai sta upoloipa erwthmata mou ...
H apanthsh sou  tha dwsei se olous na katalaboun giati eisai toso
fanatismenos kai kakohthis ...

> kai tin agapimeni sou FORTHnet.

> Zhtw sygnwmi se ola ta paidia tis listas
>
> Kallianiotis Nikolaos

Sygnomh gia teleutaia fora gia thn parembolh stis syzhthseis sas ,

Me ektimhsh se olous,
Theodoros Mpadimas