java plug-in

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Mon Jul 10 19:24:04 EEST 2000

On Mon, 10 Jul 2000, Vassilis Vlachos wrote:
> Exo grapsei ena Applet se Java gia mia efarmogi pou douleuo. To provlima
> mou einai oti to Applet einai grammeno se SWING kai gia na paiksei
> xreiazetai to Java Plug-in . Ap oso gnorizo auto den exei kikloforisei
> akoma gia Linux , yparxei kapoia kainourgia pliroforia 'h kapoia
> protinomeni lisi.

Geia xara,

Edw kai kairo exw egkatesthmeno to Java plugin (1.2.2 RC4) sto netscape
mou kai douleyei xwris problhmata. Antigrafw apo to
http://www.blackdown.org/java-linux/jdk1.2-status/plugin-status.html

The the i386 version of the Java Plug-In 1.1.2 k (based on the JRE 1.1.8
and Swing 1.1.1) is available from our FTP mirrors.
[....kai ligo pio katw....]
The the i386 version of the Java Plug-In 1.2.2 (based on the JRE
1.2.2-RC4) is available from our FTP mirrors.
[....]
The Java Plug-In 1.3 will be released with the first J2SE 1.3 build.