NetMod ktl

Xarilaos Trikoupis kalua at rocketmail.com
Mon Jul 10 14:19:25 EEST 2000

Xairete kai pali.

Eyxaristw osous asxolh8hkan me ta problhmatakia pou eixa...
eytyxws ta 2 apo ayta htan trivial kai ly8hkan poly eykola.
Ontws ta X epanerxontai me Ctrl-Alt-F7 sto SuSE kai epishs
ontws htan kleisto to volume tou CD apo ton mixer :P

Omws dystyxws to problhma ths ry8mishs tou NetMod
paramenei, akoma kai meta apo epikoinwnia me atoma ths
texnikhs yposthrikshs ths ForthNet, pou praktika den
hkseran na antimetwpisoun thn erwthsh mou.

Dokimasa Init String ATZ4, dokimasa thn allh init string
ATZ B40 pou mou proteinate , koitaksa to manual tou NetMod
sto section AT commands alla den bgazw kapoia akrh... an
exei kapoios sas NetMod as mou pei ti ry8miseis
xrhsimopoiei, mpas kai bre8ei lysh.

Sas eyxaristw gia tis apanthseis sas.

X.T.