SOLVED: Re: script for e-mail handling

Alexander Papadakis alpapad at algo.com.gr
Fri Jul 7 15:33:12 EEST 2000

Yparxei kai mia endiaferousa bibliothikh se C++ (mimepp H mime++ kati an den
kanw lathos)...
Exei arketa etoima paradeigmata kai kanei ayto pou thes...

Oi biblithikes ths perl einai to ligotero "arties", alla einai arges
kai trwne arketh mnhmh... Ayto prokyptei apo to ligo pou epaija
mazi tous otan esthna ta tpc-cells pou einai se perl...

An thes kati gia realtime (dhl, kathws erxetai to mail, na to
epejergazesai), tote ajizei isws ton kopo na deis kai aytes tis libraries..

To documentation tous apo oti thymamai einai arketa kalo...

alpapad