Disk reallocation

Elias Athanasopoulos eatha at cc.uoa.gr
Thu Jul 6 21:21:27 EEST 2000

On Thu, 6 Jul 2000, Γιώργος Ευθήμερος wrote:

> κομμάτια του τωρινού / (π.χ. /root και /home) και να τα κάνω mount
> στον καινούριο σκληρό?? Μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο ή πρέπει ξανά
> install από την αρχή :-(???

Se genikes grammes:

$ mkdir foo
$ mount -t ext2 /dev/hd?? /foo
$ cp -R /bar/* /foo/*
$ echo '/dev/hd??	/bar	ext2	defaults 1 2' >> /etc/fstab

Ta '??' prepei na ta baleis etsi wste na antapokrinontai sto susthma
sou (an exeis SCSI 8a einai /dev/sd??).

Otan _bebaiw8eis_ oti ola phgan ok[1], sbhneis ta periexwmena tou bar.
Prose3e _ti_ 8a steileis sto neo sklhro.

Cheers,
Elias

[1] Quick Test: $ mv bar baz
		$ umount foo
		$ mkdir bar
		$ mount -t ext2 /dev/hd?? /bar

Auto de doulevei panta. An steileis sto neo sklhro sou to /etc 'h to /bin
(kati pou de 8es na kaneis) 8a exeis problhma, gia profaneis logous.

    Quick Test [undo]: $ umount /bar
		       $ mv /baz /bar
--
Elias Athanasopoulos	 | I bet the human brain is |   H.E.P & Apps. Lab.
http://www.uoa.gr/~eatha | a kludge. -Marvin Minsky | University Of Athens