Ti einai pia afto to "programma wine"

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Thu Jul 6 17:04:17 EEST 2000

Il gio, 06 lug 2000, hai scritto:

>   De nomizw oti einai kludged afto. Geros anthrwpos eimai kai h mnhmh mou
> den exei thn poiothta pou eixe kapote (klp klp), alla nomizw oti to WINE
> project eixe to efkolo porting efarmogwn ws ena apo ta basika tou kinhtra.

Paso, to efkolo porting einai eulogos skopos, den 0a elega oxi sto Office katw
apo Linux (makari kai open-source word 2005) kai dikaiologw tin Corel epeidi
exei ena budget na kratisei, alla to na grafeis mia efarmogi sigkekrimena katw
apo Wine mou fainetai poly Kludge!
Proswpika den to exw xrhsimopoihsei to WP (protimo to SO5.2), alla eixe fasi
otan etre3e gia prwti fora h pasietza ;-) katw apo Wine (par'olo pou ta eftyse
meta apo ligo)
H douleia pou kanei to Wine Team einai polu kali alla ta programmata pou 0a
trexoun katw apo auto 0a exoun ta idia oria me auta katw apo ta Windows (asximo
API, bugs logo idiaiterotitwn twn windows, oria sto filesystem kai paromoia) To
Linux exei toses polles dynatotites pou einai krima na spatalountai etsi.
Arketa me tis kritikes pantws. H Corel edwse sto euri koino allh mia aitia na
xrisimopoiisei Linux. Ypoklinomai.