Livingston Radius - Nbase Xyplex EdgeBlaster

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Jul 4 12:33:12 EEST 2000

On Tue, Jul 04, 2000 at 11:18:05AM +0300, Antonis Malihutsakis wrote:

> Προσπαθώ να στήσω το Livingston Radius για να κάνει authentication ένας Nbase-Xyplex EdgeBlaster NAS. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να περιορίσω τον αριθμό των χρηστών που θα μπορούν να είναι συνδεδεμένοι ταυτόχρονα και να φτιάξω δύο ή περισσότερα Static Pool IPs. Άν έχω καταλάβει σωστά το αυτό γίνεται με το "Port-Limit = κάτι" kai "Framed-IP-Address" και "Framed-IP-Netmask" αντίστοιχα.Το πρόβλημα είναι ότι ο συγκεκριμένος NAS υποστηρίζει μόνο το Attribute "Framed-IP-Addres" και έτσι το μόνο που μπορώ να έχω είναι Static IP. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων... δεν θέλω πληροφορίες για τον συγκεκριμένο NAS (δεν θα ζήταγα εδώ βοήθεια), απλά επειδή μου είπαν οτι με κάποίους άλλους Radius Servers (Stell Belted ή κάτι παρόμοιο για NT) δουλεύει σωστά. Μήπως γνωρίζει κανείς κάποια άλλα Attributes με τα οποία μπορώ να έχω τα ίδια αποτελέσματα; Τα παραπάνω Attributes που αναφέρω τα έχω δοκιμάσει σε άλλους NAS και δουλεύουν σωστά. Άν επίσης γνωρίζετε κάποιο άλλο Radius που θα μπορούσε να το!
  κάνει πείτε μου (Άν και όλοι χρησιμοποιούν τα ίδια Dictionaries). Επίσης έχω δοκιμάσει και με Cistron Radius. Προς αποφυγήν μεγιστοποίησης του e-mail σε βαθμό έπους... δεν στέλνω τα Attributes που υποστηρίζει ο κατασκευαστής. Για περισσότερες πληροφορίες ζητήστε μου ότι χρειάζεστε.

Dokimase kai to FreeRadius, 8a to breis sto freshmeat.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --