Provlima me ton Netcape

Yiannis Belias jonnyb at hol.gr
Mon Jul 3 22:44:37 EEST 2000

George Papamarcos wrote:
[...]
> Stis DROP-DOWn lists , kai ta buttons den mporei na dei ellinka
> vgazontas toys gnostoys allokoytoys xaraktires . Apo ti alli kai o
> Netscape Messager , paroti einai orismena ta elliniaka sta Prefernces ->
> Fonts kai sto View ,entoutois den mporei oyte na dei alla oute kai na
> grapei ellinika . Ti mporei na ftaiei ?
[...]

1. Edit->Preferences->Fonts->For the Encoding:Western(iso-8859-1)
Epilegeis pali ta Ellhnika Fonts.
2. Ligo pio katw tsekareis to
Use my default fonts, overriding document-specified fonts
3. Gia ton messanger den ta 8umamai ap' e3w, koita to Magaz Teuxos #16.
Ayta :)
Yiannis

--
Yiannis Belias         <orion at hellug.gr>             `