verisign-entrust

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Sun Jul 2 18:57:36 EEST 2000

In article <004b01bfdaa7$d2f57b00$8d1414ac at ksriveliv>,
dimitris at rabbit.co.uk (Dimitris Tsapakidis) wrote:

> Νίκο, πληρώνεις για το γεγονός ότι τα certificates της Verisign και
> των  υπολοίπων βρίσκονται ήδη στον IE και στον Navigator. Και
> άρα θεωρούνται έμπιστα.

Όχι μόνο αυτό. Το πρόβλημα με το πιστοποιητικό είναι το εξής:
Βλέπω ότι ανοίκει για παράδειγμα στον Νίκο. Και λοιπόν; Που
ξέρω ότι δεν έχει φτιάξει ένα πιστοποιητικό ο Κώστας που να λέει ακριβώς
τα ίδια στοιχεία, και δεν έχει αντικαταστήσει το original?

Τα πιστοποιητικά της Verisign κ.λ. είναι υπογεγραμμένα από αυτή την εταιρεία.
Η Verisign στην περίπτωσή μας, εκτός του να δημιουργεί τα πιστοποιητικά
(κατι που όπως πολύ σωστά είπε ο Δημήτρης μπορεί να το κάνει ο καθένας)
λειτουργεί και σαν "πιστοποιούσα αρχή".

Εδώ βέβαια, μπορείς να πεις "γιατί να μην είμαι εγώ, η εταιρεία μου ή πχ. το
Hellug" πιστοποιούσα αρχή; Και πάλι η απάντηση είναι οτι θα μπορούσες κάλιστα
να είσαι, αλλά θα έπρεπε να πείσεις και εμένα και κάθε επισκέπτη του site σου
ή κάθε παραλήπτη των υπογεγραμμένων e-mails σου. Για τον Α ή τον Β λόγο
(ήταν από τους πρώτους ή είναι τόσο μεγάλη εταιρεία που μιλάει με την MS και
την Netscape/AOL ώστε να περιλαμβάνουν την υπογραφή της στους browsers
τους πχ.) η Verisign το έχει πετύχει αυτό...

Παναγιώτης.