Dokimastiki lista (La8os ! )

Akritidis Periklis akritid at csd.uoc.gr
Sun Jan 30 14:53:18 EET 2000

Na dieykrinhsw kati, h perigrafh poy do8hke einai la8os, h
linux-kernel-learner den exei kammia sxesh me kernel compiling,
modules kai me ti options ginetai compile o kernel.
Exei na kanei sxesh me to na ma8eis na grafeis modules, kai kernel
development kai _den_ einai genikoy endiaferontos, parakalw na agnohsete
thn prohgoymenh anakoinwsh, h lista _den_ leitoyrgei kanonika akoma.

To sxolio sto mail poy apantaw einai or8o, to mail toy kissand einai
la8os. Prepei na paixthke xalasmeno thlefwno ka8ws den exw milhsei
proswpika mazi toy, paroloy poy eygenika prosfer8hke na filojenhsei
_dokimastika_ thn lista.

please mhn apanthsete sto mail moy.

"Windows and MacOS are products, contrived by engineers in the service of
specific companies. Unix, by contrast, is not so much a product as it is a
painstakingly compiled oral history of the hacker subculture."
 - N Stephenson

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html