Netmeeting and Linux Part II

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Jan 30 13:14:11 EET 2000

(Ελπίζω να ακούει o Panagiotis Voudouris) :-))

Λοιπόν:

Στο http://www.openh323.org υπάρχουν μερικά "πράγματα" για κατέβασμα:

ο To binary (voxilla) που είναι μόνο ένα αρχείo
ο Το source

1) To binary δουλεύει μια χαρά σε μένα (RedHat 6.1)

2) Για το source τώρα: (αν και δεν έχει νόημα, καθώς το αποτέλεσμα όλων
των compilations    είναι και πάλι το παραπάνω εκτελέσιμο (voxilla).
Βέβαια, τα sources σου παρέχουν στο     τέλος και διάφορα άλλα
εκτελέσιμα -δεν κατάλαβα τι κάνουν-

Για source είναι απαραίτητο το κατέβασμα ΔΥΟ tarballs: Το
openh323-bla-bla.tar.gz και το pwlib-bla-bla.tar.gz. Για να γίνει
compile το πρώτο, πρέπει πρώτα να γίνει compile το δεύτερο (pwlib). Το
pwlib είτε το αποσυμπιέζεις στο home directory (π.χ. ~/pwlib) είτε όπου
αλλού θέλεις, αρκεί να κάνεις export σαν μεταβλητή το full path της
pwlib. (εγώ, το έβαλα στο home directory του root, να είμαστε και
σιγουροι :). Το compile της pwlib γίνεται με make both. Μετά,
αποσυμπιέζεις το Openh323 όπου θέλεις και κάνεις make both (πάλι). Αυτό
ήταν. Μετά, στους διάφορους καταλόγους, υπάρχουν τα εκτελέσιμα.

Παρατηρήσεις:
 Το compile θέλει *αρκετούτσικη* ώρα να γίνει (ιδιαίτερα το openh323).
Βέβαια, έβλεπα να γίνεται compile από g++ με την επιλογή -m486. Δεν το
έψαξα και πολύ, μόνο το makefile είχα ανοίξει, αλλά δεν βρήκα τίποτα για
να βάλω άλλον επεξεργαστή (686).
 To binary μετά το compilation, δούλευε μεν, αλλά όταν "έβγαινα" από το
menu του (voxilla -n -u DJ -l και μετά σου βγάζει ένα menu) έγραφε ότι
υπήρχαν memory leaks, πράγμα που δεν κάνει το "εξ αρχής"-binary

Συμπεράσματα:
 Βλέποντας το voxilla, ανακάλυψα ότι για επικοινωνία μέσω Netmeeting,
δεν χρειάζεται να κάνεις log on σε κάποιον server, αλλά μπορείς κατ'
ευθείαν με το IP του συνομιλητή. Το voxilla λειτουργεί μόνο έτσι, δεν
έχει directory (ils.SERVER.DOMAIN κλπ ....)

Λειτουργία:
 Μέχρι εδώ, καλά. Δοκιμάζοντας το voxilla με το Netmeeting, δεν δούλευε:
Λειτουργούσε σωστά, καλούσε τον άλλον, ο άλλος έκανε accept, εγώ έβλεπα
ότι συνδεόμασταν και αμέσως μετά "κοβόταν" η σύνδεση. Όταν είπα στον
άλλον να καλέσει εμένα, πάλι δούλεψε σωστά, το voxilla με ρώτησε αν
"θέλω" (Y/n)? έγινε η σύνδεση και αμέσως κόπηκε. Ο άλλος μου είπε πως το
netmeeting έβγαλε error ότι "εγώ" (voxilla) δεν μπορούσα να δεχθώ
netmeeting calls (USER ΤΑΔΕ cannot accept netmeeting calls).

 Αυτό δεν με πολυ-απασχολεί. Από εκεί που κατέβασα το openh323 έχει τα
ίδια πράγματα (binary, sources) και για DOS/MS-WIN !! Δεν τα δοκίμασα
ακόμα, είδα όμως ότι είναι ΙΔΙΑ στη λειτουργία με το voxilla (καλά, έχει
2 binaries για Win, το ένα είναι ο voxilla για DOS, το άλλο είναι για
Windows). Θα δοκιμάσω απόψε το εξής:

1) Ο συνομιλητής με Netmeeting και εγώ με:
  α) Voxilla για DOS (να σιγουρευτώ ότι "φταίει" ο voxilla και όχι το
Linux)
  b) Openphone (το binary για windows)

Μετά (ίσως όχι απόψε)

2) Ο συνομιλητής με Openphone και εγώ με:
   α)Voxilla για DOS (αν δουλέψει εγώ έλυσα το πρόβλημά μου με το
Netmeeting vs. Linux)

Βάζω ένα λογικό AND ανάμεσα στα 1)α) και 2)α), δηλ:
ΑΝ (IF) η συμπεριφορά του Netmeeting με Voxilla είναι ίδια στο DOS, όπως
και στο Linux ΚΑΙ (AND) το openphone δουλεύει με το voxilla του DOS,
τότε πετύχαμε !!!
Αν όχι, τότε θα αναγκαστεί ο συνομιλητής να χρησιμοποιεί το voxilla για
DOS και εγώ το Voxilla για Linux (πιστέυω πως έτσι ΣΙΓΟΥΡΑ δουλεύει).

Είδωμεν .... Θα το δοκιμάσω και θα γράψω τα αποτελέσματα ;-)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html