Lilo related

Konstandinos A. Saipas saipman at eexi.gr
Sun Jan 30 05:34:57 EET 2000

Outlook suxx! Ελπίζω τώρα να είναι οκ.

> A, lete na ftaiei auto pou den briskei apo pou sto kalo na bootarei to
linuxi
> sas?

Όχι. Το ramdisk είναι απο την εγκατάσταση του rh 6.1 και απαιτείται για να
σηκωθει ο stock kernel. Δε φταίει αυτό διότι έστω οτι έφταιγε, το lilo θα
έβγαζε σχετικό μύνημα λάθους: (Cannot map ramdisk image or smg). Άτοπο. Αντί
αυτού το lilo εγκαθίσταται χωρίς μυνήματα ( εκτός απο αυτό που προανέφερα
στο προηγούμενο mail μου ).

> Gia dokimase na antigrapseis to /usr/src/linux/arch/i386/boot/zImage sto
/boot
> kai na ftiakseis mia katallili eggrafi sto lilo.conf sou...

Αυτό έκανε και το πρόγραμμα εγκατάστασης του lilo. Το πρόβλημα δεν έχει να
κάνει με τον kernel αλλά με κάποια ιδιαιτερότητα του lilo.

Προς Ι. Ιωάννου: Αυτή τη λεπτομέρεια δε τη γνωρίζω, αλλά τα ακατανόμαστα
ξεκινούν κανονικά, και κατα δέυτερον το bios είναι το latest available gia
thn abit bx6 που έχω. Μιάς και είναι καινούρια σχετικά η μητρική το θεωρώ
λιγο απίθανο (οκ, όχι αδύνατο).

Προς Μ. Καμπριάνη: Προσθέτοντας τη γραμμή που ανέφερες, και τρέχοντας
lilo -v κατόπιν, χτυπάει :invalid syntax @ line etc. ( Μιλάμε για το lilo 21
του rh 6.1 ).

Το πρόβλημα αυτό απασχόλησε αρκετά τη λίστα. Όποιος έχει κάποια άλλη ιδέα ας
στείλει προσωπικό mail.

Konstandinos A. Saipas
saipman at eexi.gr, k.saipas at westminster.ac.uk
MSc Computer Networks & Communications @ University of Westminster