Netscape problem SOLVED ...

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Jan 28 14:46:08 EET 2000

Τώρα, βέβαια, δεν ξέρω το κατά πόσο έκανα μια ξανα-μανα-εφεύρεση του
τροχού :-) (ελπίζω να φανεί χρήσιμο σε μερικούς)

Σε RedHat (γενικά, άνευ εκδόσεως), τέλος πάντων άντε, RedHat 6.1 με
Netscape 4.7 είχα το εξής πρόβλημα: (παλιοτέρα, με παλιότερο RedHat,
αλλά παλιότερο Netscape, δεν το έκανε αυτό το πρόβλημα, άρα ... φταίει ο
Netscape :)

Στον Netscape Messenger, στο New Message, όταν ήθελα να προσθέσω μία
e-mail διεύθυνση, κρέμαγε ολόκληρος ο Netscape (δεν κόλαγε, απλά έκλεινε
όταν διάλεγα την διεύθυνση και πάταγα "Το: ")

Η λύση:

Ανοίγουμε το αρχείο $ΗΟΜΕ/.netscape/preferences.js και ψάχνουμε για τη
γραμμή:

user_pref("ldap_2.servers.pab.locale", "<en_US>");

Απλά, σβήνουμε το _US και η γραμμή μας θα είναι:

user_pref("ldap_2.servers.pab.locale", "<en>");

Restart τον Netscape, και όλα δουλεύουν μιά χαρά !!
=====================================================================================
Credits:

Δεν θυμάμαι ακριβώς :-))) Είχα ακολουθήσει την εξής πορεία:
Έψαχνα λύση στο πρόβλημα του "ασπρόμαυρου" Netscape σε 24-bit depth
(btw, δεν βρήκα, απλά δεν υπάρχει λύση) και "ψαχούλευα" στο
http://www.xfree86.org
Εκεί, είχε αναφορά και οδηγούσε σε άλλο site με bugs γενικά του Netscape
(έχω την εντύπωση πως ήταν στο bugzilla.redhat.com κάτι τέτοιο, ή
bugzilla της Netscape ή του Mozilla). E, μέσα σε όλα εκείνα τα bugs
(ήταν ΠΟΛΛΑ, πιστέψτε με :-)))) βρήκα και αυτό. Το ενθαρρυντικό πάντως,
είναι πώς υπήρχαν λύσεις για την πλειοψηφία όλων εκείνων των bugs.

BTW, διαβάζοντας διάφορα άλλα κείμενα ... τί σημαίνει το IMHO :-]

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html