Mount Problem

Mesindianos Konstantinos root at sfakia.chania.teiher.gr
Fri Jan 28 14:14:58 EET 2000

Γιάσας παιδιά

    Έχω ένα περίεργο πρόβλημα με την εντολή mount. Συγκεκριμένα δεν
μπορώ να κάνω moumt ένα καινούργιο σκλήρο δίσκο που έβαλα όταν τον
δηλόνω στο αρχείο /etc/fstab ενώ μπορώ να το κάνω χωρίς πρόβλημα από μια
κονσόλα αν γράψω εγώ την εντολή. Το λάθος μήνημα που πέρνω είναι το
παρακάτω :

    mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdb1,
           or too many mounted file systems

    Μπορώ φυσικά να το κάνω μετά εγώ mount βάζοντας την εντολή σε κάποιο
από τα αρχεία εκκίνισης του συστήματος αλλά θέλω πρώτα να μάθω τη
πρόβλημα υπάρχει και δεύτερον μάλλον θα κάνω αυτόν τον σκλήρο δίσκο να
είναι το directory /usr/ που βρείσκονται και οι περισότερες εφαρμογές
μου και φοβάμε μην τοις χάσω ή μην έχω προβλήματα στην εκκίνιση.

    Ακόμα να ρωτήσω εάν μπορώ να ενόσω δύο partition που έχω τώρα και να
τα ξανακάνω ένα χωρίς να χάσω τα αρχεία μου.

    Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Μεσύνδιανος Κωνσταντίνος

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html