Standby

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Jan 28 00:41:18 EET 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Να σε παρηγορήσω εγώ. Πήγαινε στις ρυθμίσεις του πυρήνα, και

OK, θα το κοιτάξω ....

>   Μια που αναφέρθηκε, είχα πάντα την εξής απορία: όταν στέλνεις έναν μη
> φορητό υπολογιστή στο standby, τι παραπάνω κάνει από το να σταματάει τους
> δίσκους και να σβήνει την οθόνη; Θέλω να πω, έχει κανένα νόημα;

Δηλαδή, πέρα από το ότι κάνεις οικονομία στην μπαταρία (αν είσαι "στο
δρόμο"), τί άλλο ζητάς ??? (αν βάλουμε και χρόνους ζωής κλπ ... βγαίνει
και κάτι παραπάνω ....)

Μα γιατί ?? Στο PC τα ίδια δεν κάνει ?? Εκεί έχει νόημα ?? (ειδικά αφού
υπάρχει συνεχής παροχή ρεύματος :-)  Να ήταν και αθόρυβο το τροφοδοτικό,
τί καλά που θα ήταν !!! :) (δηλαδή, εννοώ να ήταν φθηνά τα αθόρυβα :-))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html